OOOH BENVINGUTS PASSEU PASSEU, DE LES TRISTORS EN FAREM FUM, A CASA MEVA ES CASA VOSTRA SI ES QUE HI HA, CASES D'ALGÚ.

dimarts, 27 de maig del 2008

ADEU ADEU ADEU ADEUUUUUUUUUU HU UH UH

bon dia, estem a l'ultima entrega de aquest, el nostre blog.
m'he ficat en altres blogs per 'inspirarme', perque la señora inspiracio avui esta dormida, y diré, que no faré la pilota a la ''lisensiada'', i tmb dire que aquesta entrada, al ser la ultima, pasu de posar accents i tal, perque es un comiiiat lerelelrelelre

nomes desitgo lo millor a la gent i que a la lisensiada li allarguin el contracte per seguir lany que ve, ya que deu cobrar la seva pasta (i pugui comprar pañals per fer practiques de laboratori, y globus de colors per a que els alumnes els puguin pintar ;D) (allo va molaaar!)

bueno, no tinc molt més a dir, ya se sap que os trobare a faltar a tots, y a aquest maravellos blog de johnnymelavo que em creat XD

petons a la gallina caponata, que esta aqui al costat meu i a coco, que esta a laltre costat, viva barrio sesamo!

fdo, la betty boop.